Reklamační řád
Reklamační řád RELX
Prodáváme kvalitní elektronické cigarety s perfektní chutí, ale může se stát, že se občas něco pokazí. To samozřejmě zkazí náladu všem. V případě poruchy zařízení se vynasnažíme, vám co nejlépe vyhovět pro vaší spokojenost.
Specifikace reklamace
- Koupili jste výrobek na eshopu?
- Pošlete nám email s číslem objednávky, jménem a popisem poruchy (nejlépe i s fotkou produktu). Po domluvě s vámi reklamaci vyřídíme a budeme vás v co nejkratší době informovat o stavu. Email: radekaigel@relx.cz
- Koupili jste výrobek v kamenné prodejně (potravinách, večerce, trafice atd.)?
- S dokladem o koupi navštivte prodejnu a reklamaci vyřiďte v místě nákupu.
Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní.
Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz VOP).